Marketing lojalnościowy dla pracowników liniowych
Twarzą firmy jest zawsze twarz pracownika liniowego. Jak pisał klasyk CR marketingu: "Chcesz zadbać o lojalność klienta - zadbaj o lojalność personelu".
Szkolenia dla pracowników liniowych, odpowiedzialnych za właściwe wdrożenie programu i realizujących wyznaczone zadania obejmują:
- co to jest marketing lojalnościowy i dlaczego warto poświęcać swoją aktywność na rzecz wdrażania programów lojalnościowych
- rola programu lojalnościowego w budowaniu relacji z Klientami, czyli co program lojalnościowy daje firmie
- rola personelu liniowego we właściwym wdrażaniu programu lojalnościowego
- jak poprawnie wdrażać i zarządzać programem
- komunikacja z Klientami – katalog poprawnych zachowań w budowaniu relacji z Klientami
- aktywność personelu jako fundament poprawnego działania narzędzi marketingu lojalnościowego
- korzyści z poprawnie wdrożonego i zarządzanego programu – czyli nagroda za aktywność personelu