Programy lojalnościowe w technologii mobilnej

Programy lojalnościowe w technologii mobilnej

Rozwiązania, które integrują tradycyjne technologie internetowe z technologiami mobilnymi stają się dziś poprzez swą powszechność niezwykle skuteczne.

„Jeśli nie złapiesz zmiany za rękę, ona złapie Cię za gardło...”

„W życiu chodzi o to, by inni nie spostrzegli, że człowiek się uczy.”

Praktycznie każdy dzień przynosi nowe rozwiązania techniczne. Nieco lepsze w porównaniu z tymi które oferowano nam zaledwie wczoraj.
W krótkiej perspektywie zmiany nie są może znaczące. Łatwo je więc zignorować. Jednak porównując dłuższe okresy widać wyraźnie ogrom zmian i ich wykładniczą dynamikę.
Czy zaledwie 20 lat temu wyobrażaliśmy sobie telefon w kieszeni marynarki? A obsługę rachunku bankowego bez wychodzenia z domu? Książkę lub film na nośniku, mieszczącym się w zamkniętej dłoni?
Smartphone? Tablet?

Postęp techniczny w obszarze wysokich technologii wyznacza dziś nowe kierunki rozwoju cywilizacji.
Moc używanych przez nas urządzeń (mieszczących się w kieszeni!) jest około 100 tysięcy razy wyższa od tych sprzed niespełna 25 lat. Co więcej: ich obsługa stała się prosta, a dostępność – niemal powszechna.

Ignorowanie tych zmian oznacza naiwne ignorowanie rzeczywistości.

Nawet jeśli część klientów zachowuje wobec nowych technologii sceptycyzm – większość z entuzjazmem korzysta z ułatwień, jakie niosą.
Wraz z tymi zmianami – zmienia się charakter komunikacji, a więc i charakter prowadzenia biznesu.
Nowoczesna firma może towarzyszyć swojemu Klientowi nieustannie.
Nie po to, by natrętnie przypominać o swoim istnieniu, lecz w trosce o jego czas i wygodę.
Taki jest wektor dzisiejszego rynku i taki kierunek działań obraliśmy, tworząc nasze projekty.

Proponujemy rozwiązania, które integrują tradycyjne technologie internetowe z technologiami mobilnymi. Aplikacje na PC oraz smartphone'y, zarówno w projektach lojalnościowych jak i handlowych.