Dedykowane programy lojalnościowe

Dedykowane programy lojalnościowe

Od lat pomagamy budować skuteczne programy. Różnią się od siebie tak, jak różnią się od siebie Partnerzy, z którymi pracujemy. Dzięki temu stajemy się coraz sprawniejsi, a nasze programy dojrzalsze i bardziej skuteczne.

Tradycyjne programy lojalnościowe, które ścieżką przez setki wklejanych znaczków wiodą cierpliwego i wiernego Klienta w baśniową krainę kubków, filiżanek i miksera, dożywają swych lat.

Współczesny marketing lojalnościowy wraca do źródeł: zadaje sobie pytanie o istotę relacji z Klientami – koncentruje się na budowaniu właściwej komunikacji między Sprzedawcą i Kupującym. Jest zatem sposobem na prowadzenie stałego, dojrzałego dialogu, w którym obie strony mogą się sprawnie komunikować. A poprzez tę komunikację osiągać jasno sprecyzowane cele.

Ten, czy inny rodzaj nagrody jest oczywiście znakomitym i często wystarczającym powodem dla istnienia tego dialogu, ale nie nagroda jest dziś istotą marketingu relacji.
Już sam dobór nagród świadczy bowiem o intencjach – wybór właściwego prezentu powie obdarowanemu niemało o samym darczyńcy. W tym sensie – by budować program lojalnościowy należy wstępnie odpowiedzieć na pytanie, po co i dla kogo chcemy go budować. W następnej kolejności zbadać pojęcie ‘wartości’ w kontekście adresatów programu. To oczywiście zaledwie początek, bo każdy solidny mechanizm lojalnościowy (zwłaszcza dla dużego podmiotu) powinien być skrojony na miarę.

Doświadczenie kilku lat pracy z wieloma Partnerami (Klientami biznesowymi), a także kontaktów z ich Klientami (zarządzamy bazami, liczącymi kilkaset tysięcy uczestników programów, nasze skrypty rozliczają miliony transakcji, prowadzimy infolinię, obsługę skrzynek mailowych etc.) pozwala nam zaoferować pomoc w konstruowaniu prawdziwie skutecznego, dedykowanego programu dla najbardziej wymagających.

Programu, który właściwie definiuje lojalność Klientów i skutecznie działa na rzecz jej wzmacniania. Programu, który w swej konstrukcji zawiera mechanizmy wychodzenia poza krąg własnych Klientów, który może być jednocześnie programem brandowym (promocja marki) i partnerskim. Programu, dzięki któremu uda się sprawnie stworzyć dynamiczną bazę wiedzy o Klientach i ich zakupowej aktywności, połączoną z narzędziami do prostej, dwustronnej komunikacji. Programu, który pozwoli zarządzać aktywnością pracowników liniowych (personelu), bez których program nie może się udać. Programu, który stanie się źródłem wzrostu obrotów i wartości koszyka zakupowego.

Ponadto - konstrukcja programu musi od razu zakładać jego zdolność do ewolucji, by z czasem reformować zasady jego funkcjonowania, zmieniać formy komunikacji na bardziej skuteczne, bez kosztownej przebudowy całości lub wszystkich narzędzi.

Od lat pomagamy budować skuteczne programy. Różnią się od siebie tak, jak różnią się od siebie Partnerzy, z którymi pracujemy. Dzięki temu stajemy się coraz sprawniejsi, a nasze programy dojrzalsze i bardziej skuteczne.